2013年11月14日 星期四

元氣壽司

宜家真係科技既時代 ... 

宜家食野原來可以用 smart phone 既 app 去排定隊先架!!!

好似呢一晚, 彤彤又話要去食佢最愛既壽司 做晚餐... 

咁我地諗住近近地去屋企附近既元氣壽司啦 ...

但.. 星期日既晚上元氣壽司係好多人架.. 

好彩, 元氣壽司係有app拎定ticket 排隊架!!

得左 !!!

拎左ticket 如果差不多到你, 個system會打比你架!!! 




不過... 媽媽都係第一次用... 

不是太信呢d電子野... 

所以呢... 我都好快咁走去餐廳再問一問個姐姐... 

個姐姐話個system 已經幫我拎左ticket啦 ... 

咁宜家就只係在等佢叫啦!!!



我地等了大約半個鍾就有位啦!!!

真係好快!!!

下次, 下次係屋企拎左ticket之後可以唔洗咁急落去餐廳呀!!!

送上靚相... 

妹妹在元氣壽司呀??

冇野啱你食架.... 




咁不如你食番自己既飯啦!!!   hahahaha



彤彤家姐仔就食左好多野啦... 

如果餐餐飯都食得咁好就好啦!!!





------------------------------------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言