2013年11月9日 星期六

最近 ...

同sy佢地去左mega box 既play house 玩... 

不過,唔知係味因為星期日... 

好多好多人... 

大既小朋友, 彤彤同sy已經自己去左玩啦

剩下既妹妹, 放左佢在波波池好開心!!!!



媽媽的近手機売 ...

好靚既紅色呀!!!!


原來龍角散係有糖架... 

不過都唔平呀... 

$13 架.. 

不過... 仿病時食下希望可以頂住!!!


彤爸愛集郵... 

呢一次見到 Donald ... 


婆婆既台灣手信 ... 

黑糖薑茶... 

超方便 ... 放一粒落水樹就ok

冬天啱晒!!!



對一個 PT 媽媽來說係冇假期架... 

係一個放假既早上... 

唔洗返學又唔洗學野, 

咁早上媽媽多數會要彤彤溫習一下, 練下琴, 下午先出去... 

但....  一人分唔到2角去照顧小朋友... 

大既就係樹練下琴 ...



細果個就唯有係我腳邊玩!!!



大家可以 like埋我地 facebook page 咁會有d update d 既 information 架!! 




3 則留言:

  1. 你好呀, 有個問題想請教...如想將yahoo blog 搬到blogspot, 應該點做, 我已下載咗yahoo 的blogs....真不好意思...我是電腦盲....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢d下載左既備份我都唔知點用....

      我yahoo個blog 係用yahoo 輕鬆搬, 佢地幫我搬了去weshare ...

      而係blogspot呢一blog我就用既一個好蠢既方法 copy and paste 搬過黎架!!!

      宜家只係搬了4分1咋!!!

      刪除
    2. oh ...no ....原來係咁....
      咁你努力啦...你有咁多篇文....

      刪除