2010年4月2日 星期五

3B探訪皓碖

復活節假期第一天,
3b去左皓碖屋企玩...
雖然同皓碖係第一次見面...
不過大家玩左一陣好快就熟絡左啦...
皓碖屋企有個波波池,
大家都好興奮咁爬入去玩..
皓碖屋企唔有玩具可以比BB玩,
重有郭wii吸引左一班大人呀!!!
呢一日, 大家都玩得好開心呀!!!
特別係BB們啦..
係屋企玩自由度大d!!!
我地hea 到bb食埋飯先走呀!!!
臨走前, 影張大合照先!!!
多謝Rita EE請我地上黎過左一個好開心既下午...
我地下次再玩過啦!!!
******************************
離開左皓碖屋企...
我地又要去醫肚啦...
近近地我地去左太古城食野...
等位期間我地見到J媽同J仔呀...
J仔你高左好多呀!!
好辛苦先可以令到佢地影張相...
不過Miss 左瑤瑤呀!!
唔緊要啦, 下次一起再影過!!

沒有留言:

張貼留言