2010年4月5日 星期一

大潭BBQ

自從上次BBQ完大家一直好難忘,
所以M姐姐同契媽趁假期期間又再攪多一次啦!!!
呢一次雞家都同埋我地一起去...
不過好可惜雞雞冇去呀,
因為佢去左婆婆家渡假呀!!!
我地約左4:30倒出發, 因為唔想太點燒呀...
彤彤好乖係媽媽特別安排既Schedule下完全配合到我地既時間!!!
呢一次我地住既位置好好,
好private, 有向海, 好舒服...
bbq, 彤彤好有興趣, 坐係樹自己拎住支叉燒燒燒..
係咪真係咁有耐性呀???
hahaha.. 知你冇咁好耐性架啦...
坐左一陣咪走左去玩!!!
呢一次因為早左d到, 所以唔怕天黑黑燒野食..
also, 我地加左個網係上面
所以唔洗叉住黎燒呀..
d野食會靚好多呀.. 而且又快熟!!!
我地呢一次自己買左蜆入去燒...
識飲識食既契媽教我地用左啤酒煮d蜆..
嘩.. 原來真係好好食架..
d蜆吸左啤酒既味道.. 好正呀!!!
而煮完蜆既酒可以用埋黎煮菜..真係好好味呀!!!
彤彤一晚玩得好開心呀..
不停走黎走去..
又唔怕c咁走埋去大dog dog 身邊!!!
彤彤呢一晚都食左好多野TIM!!!
又corn, 又水果, 又bread!!!
呢一晚真係好開心呀..
食得多野過上一次..
因為彤彤比上次合作...
古靈精怪既彤彤....
好多謝albert哥哥幫彤彤影左呢一張靚相!!
名為練緊龜波氣功既彤彤...
雞爸雞媽呢一晚好開心..
好似拍拖咁sweet!!!
下次要同埋瑤瑤, 雞雞, 同埋豬豬再黎呀!!!
仁叔叔.. 唔洗怕.. 我下次會充當廚師, 燒埋野比你地食啦!!!

沒有留言:

張貼留言