2010年4月29日 星期四

無聊山頂遊...

呢一日原本我地係約左去公園玩架..
不過因為瑤瑤唔得閒cancel 左啦..
不過呢一日咁好天,
好動既爸爸又點會放過呀..
爸爸話不如去山頂行下喎...
即興之下叫埋雞家...
話咁快2個鍾頭後金鐘地mtr集合...
雞媽單拖雞雞黎, 因為雞爸約左周公子!!!
上到山頂.. 正呀..
原來有大草原架.. 重有遊樂場tim!!!
最好既就係加車可以泊係出面.. 好方便..
一落車兩個一支箭咁跑左去大草地玩啦!!
之後又玩吹波波!!
出黎郊外比佢地走下真係唔同d!!!
係大大既草原上佢地可以自由自在咁跑!!!
見到佢地咁開心, 我都好開心..
隔離野餐既一家人帶埋狗狗黎,
而呢隻狗狗都好乖呀..
彤彤好鐘意同佢玩呀!!!
係草地跑完一大輪,
係時候去遊樂場玩啦!!!
彤彤好開心係遊樂場周圍走..
梗係啦.. 媽媽真係好少同你去遊樂場玩架..
雞雞好鍾意sir滑梯呀!!
不停sir,
重吸引到女仔成日追住佢一起sir呀!!!
玩左成個鍾, 又大大地風咁我地就去左starbucks 休息一陣先!!!
雞媽飲ice chocolater, 雞雞飲milk!!!
好奇怪, 呢道係山頂既山腳,
唔知點解會大風過上面架!!!
吹到我地兩個好似din 婆咁!!!
玩完呢樹..
我地又車番上山頂既頂呀..
因為果樹有一個好靚既影呀!!!
呢樹好多人都黎影結婚相又或者美女相架!!!
宜家就由我地呢一pair未來既情侶組合黎演繹一下先!!!
真係交晒戲架!!!
有冇人想找童星呀..
可以諗諗呢兩個呀!!!
佢地好pro 架..又合作!!!
*************************************
是日靚相:
性格小生雞雞
扮型既一家人
****************************
山頂真係好好玩呀...
下次一定要約埋多D人一起黎呀!!!

沒有留言:

張貼留言