2010年4月18日 星期日

4B精華遊之赤柱買買買,跑跑跑

趁天氣好, 我地真係要同bb出去多d郊外吸下新鮮空氣呀!!!
呢一日我地又相約去左赤柱玩呀..
黎赤柱有樣好, 因為大人細路都好開心...
大人可以shopping, 細路可以有大地方走走走...
呢一日豬爸單拖豬豬同埋我地玩..
大家集合好係巴士站出發...
係車上面食時新既burger!!!
去到赤柱天氣都幾好.. 不過可能近海邊就大風在dd啦..
不過都冇減4B玩既心情...
彤彤同瑤瑤呢一對妹仔好似電波少女咁拖住手周圍走..
彤彤呢一日都勁開心,
因為可以自由地走..
又見到好多dog dog!!!
4小B宜家好好玩..
好多唔同既表情,
又會同我地溝通..
有時真係比佢地激到唔知嬲好定笑好!!!
4個小B 又開始有佢地既交流..
你地睇下.. 瑤瑤同豬豬係樹傾密計呀..
雞雞好似好驚班女仔係講佢是非喎!!!
仁叔叔多多才華,
又做排舞老師, 又做導演拍片...
呢一日佢重做埋攝影師tim!!!
睇下仁叔叔影相既姿態幾咁sexy!!!
雞雞睇見都話good good 呀!
好大合照時間..
不過個個都掛住玩...
等雞雞飲埋支奶我地出發去shopping!!!
行到美利樓又影...
行到海邊又影..
買完玩完係時候返屋企啦..
因為小朋友們又累又肚餓啦..
我地大人又要趕住睇大結局...
食飽飽之後佢地又充滿體力啦..
彤彤係屋企又表演出佢熱情好客既一面..
不停攬雞雞同瑤瑤!!!
而瑤瑤因為要學做大姐姐就餵彤彤食奶奶...
影番張大合照先走啦!!!
呢一日真係好開心呀..
要趁未熱再黎去多次郊遊啦!!
***************************************
是日靚相:
瑤媽大肚相!!
好似結婚相咁.. you jump i jump feel!!

好正經既雞家福!!!
個個都好定呀!!
型仔雞雞越大越靚仔...
呢張有d似未紅時既城城!!!
凝望彤彤..
同媽媽一樣成日都鍾意呆望
唔知望緊D乜...

沒有留言:

張貼留言