2010年4月13日 星期二

詩琳facial試做

某日, 媽媽收到蘋果網既電話...
佢地話佢地公司宜家邀請緊一d人幫佢地公司去唔同既美容中心做facial..
做左facial 之後話番個comment 比佢地知..
蘋果網之後重會有park"n"shop 既coupon 同埋一d美容產品比番我地既...
咁.. 蘋果網提供做facial 既地點又唔係果d蚊型美容中心,
而只係比$150就可以做一個facial..
所以咪試一次啦!!!
因為自從有左彤彤之後都冇再做facial啦..
呢一次我可以好好relax一下啦..
*******************************
我呢一次去做facial既美容中心係詩琳
即係周秀娜賣廣告果間..
選擇呢間唔係因為佢..
只係我想找九龍灣區既美容中心,
佢地就叫我去呢間啦..
都好.. 係間出名既..
BOOK 左4月13日去做..
蘋果網好細心,
之前果日再打黎提我個booking!!!
做facial有2款比我選擇架
一個係瘦面 (即係周秀娜做果個
另一個係冰川保濕
我選左後者,
因為瘦做一次都唔見效架啦,
無謂去浪費呢d時間呀!!
*****************
試做感:
唔係好like, 原因如下:
按面: 
按面時都唔係按得好好..
好似冇乜力, 又冇乜skills!!
upgrade: 
幫我做facial 既女仔不停叫我upgrade用diamond 磨面,
佢話因為我既面好dirty, 太多角積層呀... 
咁我就梗係冇加啦,
第一次係呢間野做就叫人加錢, 係咪有D過份呢...
修眉:
做做下facial 又同我修眉... 奇怪..
我都怕佢唔知修成點,  所以只係叫佢收雜毛好啦!!!
針清:
我去咁多地方做facial時都會有熱蒸先針清....
點解呢間針清係唔會同你熱蒸先呢??
乾針清塊面好痛呀!!!
不過好彩佢唔係針左好多下...
不過針唔多又一次表示佢地做唔足功夫啦!!
時間唔足:
按面, 修眉, 針清 呢幾項做左只係45min 倒..
之後佢就搽左d Jelly type 既野落我面上話係mask..
咁我就係咁瞓左係樹45min 啦!!
其間個女仔重出左去呀!!
2人幫做1個facial:
點解1個人做facial要2個人幫手??
唔好以為好正, $150 facial 有2個人服侍你
其實係做facial同埋洗面果個唔同人...
做果個態度已經唔係好, 洗果個洗就完就叫你走
咁既Service 想我再join 都難啦!!!
***************************
詩琳呢間美容公司,
以為大間service會好,
點知都係唔可靠!!!
*******************************
以上呢d只係個人意見!!!

沒有留言:

張貼留言