2010年4月10日 星期六

Dinner @ Fofo by El Willy

今日媽媽返工, 爸爸獨自湊彤...
好感動, 因為好耐冇出去同朋友仔聯誼過啦!!!
媽媽一收工就趕去食會合M姐姐同埋契媽啦...
今晚我地食既菜式係西班牙菜..
Fofo by El Willy ... 一定新開既西班牙餐廳
睇食評都有D幾好既Comment!!
我地呢一晚既食物有:
生帶子
呢個係推介:  脆皮乳豬配傳統西班牙薯仔, 幾好食, 有d似中國既乳豬
呢一晚同我地同場食飯既重有曾特首...
好似話呢間餐廳佢既屋企人有份架!!
呢一晚既菜式都幾特別,
不過食家契媽話呢道既食物唔係太正中,
佢話之前佢食過另一間好食d同埋平d tim!!!
可能我好少食呢d野, 所以我覺得呢一晚d食物好好味呀!!
同埋呢一餐對我黎講食乜都咁好食架啦,
因為可以好Relax咁嘆左一晚....
多謝彤爸湊左彤一日,
又多謝雞家陪左彤爸&彤彤一晚!!!

沒有留言:

張貼留言