2010年4月8日 星期四

shemom.com - EVE女性衛生潔膚露用後感

she mom 既產品試用, 終於有我份啦...
呢一次有幾樣野我選,
不過樣樣都唔多啱用,
咁唯有選呢樣啦:
EVE女性衛生潔膚露 
she.com 既service真係幾好
因為呢樽野係送黎我公司架
咁就唔怕冇時間去拎啦...
好啦, 宜家係用後感分享:
EVE女性衛生潔膚露是JELLY狀的, 同我以前用既牌子質感唔同.... 
用小小的份量便可有多多的泡沫, 比起我以前用果隻好好多....
而這女性衛生潔膚露用後感覺清新清爽!! 
很適合M來臨的日子, 可趕走CHI立立的感覺!!
真係唔係賣廣告... 感覺真係幾好,
大家可以買樽黎試試呀...

沒有留言:

張貼留言