2014年2月17日 星期一

情人節 - 2014

今年既情人節你好特別架.. 

但特別既唔係我地既活動, 

你農曆同西曆同一日呀!!!

正月十五元宵節  = 西曆2月14日

well.. 呢一日對我地呢d C9來說都冇咩特別架啦!!!

又係一個Friday Night ... 

放左工都要趕返屋啦!!!
well, 

不過 ... 我彤爸都準備一d節日氣氛架... 

有 ... 

Agnes B 既 cake!!!

好特別既bear bear box !!!


開左入面睇, 

係一個幾精緻既chocolate cake 呀!!

cake就細細... 

不是都幾貴呀!!!


呢個已經唔係情人節特別cake啦!!

如果係情人節特別cake應該重貴呀!!!

不過 ... 

Agnes B d cake又真係幾好味架!!!

又唔係成日 , 

所以豪一次咁多啦!!!


是日夜晚節目... 

待 C & C 瞓左之後, 

我倆就出左去睇戲啦!!!

金雞sss呀!!!

好like 金雞... 

成日都話呢套戲後面有deep meaning架啦!!!

特別係第一集, 

睇完令到我覺得人間重有愛!!!





-----------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby












沒有留言:

張貼留言