2014年2月5日 星期三

Bling Bling 小玩意

人人要返工既日子只有我放假,

實在係好好好relaxing!!!

放假既日子就嘗試下做FTM啦!!!

呢一日同彤彤學完野, 做好功課之後就拎左份新玩具出黎玩啦!!!

女仔野... 

bling bling 砌閃珠!!!




平日又要返工, 

放工之後又夜, 

真係冇咩時間親子勞仔... 

所以佢好期待玩架.. 


媽媽我都好期待啦... 

呢d勞作仔係我既至愛黎架!!!

睇下呢部機仔... 

我都要花左d時間先知點玩!!!


彤彤好鍾意呀... 

好專心坐定定係樹砌珠仔!!!


你鍾意就好啦.. 

媽媽都想你女仔d, 

玩多d女仔既玩玩意呀!!!


製成品... 

係味好靚呢... 

不過未得架.. 

要貼上一d特別既 sticker上先ok架!!!



呢d叼咁靚既bling bling 貼可以stick係筆袋, 電話等 .... 

彤彤已經做左好多張啦, 

又比婆婆, 又比ee, 又比爸爸... 



不過.. .有個問題.. 

d 珠仔用哂我可以去深水步買.. 

不過d 貼貼可以去那裡買refill 呢???

如果大家見到話比我知呀!! 

thx!!!



--------------------------------





大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby






沒有留言:

張貼留言