2014年2月4日 星期二

新春行大運之旅

初四, 

正當所有人都開工大吉之時媽媽我仍然係放緊假架!!!

今日我地就去左旅行.... 

那兒呀??? 

好近呀... 之唔係赤柱啦!!

點解突然去赤柱, 

因為太耐冇去啦... 

而且彤彤有份假期功課係要記錄番放假期間同家坐左咩去旅行... 

well, 出國我地就冇份啦... 

咁同彤彤商討過去旅行唔係一定要出國架.... 

我地係香港都可以去旅行姐... 

所以我地呢一日咪向赤柱出發啦!!!

呢一日待彤彤畫班落左堂之後我地就meet埋 e婆同婆婆一同出發去赤柱啦!!!

冇揸車, 我地全程係用公車, 

等彤彤可以體驗一下呀!!!

好..  我地出發就係坐 MTR 去到 CWB 之後再轉小巴...


成個過程都好smooth呀... 

好啦.. 到達左我地第一個景點...


呢樹真係風涼水冷... hahaha

好彩呢一日既天氣都幾好.. 

唔太凍, 又唔大風 ... 

係公園望番落去既赤柱市景色好靚!!!



望番落去赤柱市集好似好近喎, 

我地行落去啦!!!

一路上景色好美, 空氣清新!!!

彤彤當爸爸不在既時間係可以行好多路架!!!

終於到左啦!!!


赤柱真係變左好多呀!!!

我地都好耐冇黎啦!!!



係呢個星期二既下午一d 都唔多人... 

重點係冇強國人呀!!!

好舒服咁行左一陣市集就坐番973巴士出番tst啦!!!


今日呢一日既赤柱半天遊真係好relaxing 呀!!!!

彤彤都玩得好開心呀!!!


--------------------------------




大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby


沒有留言:

張貼留言