2014年2月27日 星期四

史上最強之法寶 ...

大家有冇留意到呢期最hit 係咩呢???

韓劇??

旅行??

食野??

唔係 .. 唔係... 

通通都唔係... 

咁係咩呀??? 

就係呢個...




呢排見到好多明星係雜誌都話用佢黎美容重可以減肥呀!!

一聽到減肥我就已經好興奮 ... 

咁勁?? 

係咩黎呀.. .

就係呢部SPA機啦!!!






咁等我地黎睇下有幾勁先... 

就係呢部 spa機啦!!!




機仔細細, 

但用效多多... 

全靠安裝唔同既頭會有唔同既用法... 

eg.  可以有facial 功能, 

有按摩頭皮功能 (可令頭髮生長)

按淋巴,

瘦身體各部位... 



真係好堅喎... 

得唔得架?? 

朋友仔m姐姐有部, 

佢已經用左成年啦... 

減唔減倒肥就唔知啦... 

因為佢用黎facial多!!

做面既效果真係好一流!!!

-------

咁勁既野真係好吸引.. 

媽媽我好幸運地可以有一部.. 

等我一 一同大家分享一下.. 



首先梗係講下美容先啦.... 

如果用呢部機美容就要用呢個頭啦!!!


重要配番以下既lotion ...

先用白色先, 

用黎洗面.. 

之後再用另一支保水既lotion 導入皮膚... 

用完既感覺 ... 

feel 到 d 皮膚真係好飽滿... 

有彈性同埋有水化... 

係最凍同埋同乾果幾日都冇事呀!!!




重有呢... 

除左護面重可以瘦面

就係用呢支gel 


呢d 就係我知道有關用SPA機既面部護理啦... 

用唔同既lotion有唔同既功效

不過除左要夾埋合適既頭去用 .. 

重有啱既speed !!!

----------------------------------------

BODY 

大家最關心既梗係瘦身啦... 

咁瘦身用日既LOTION 就係上面SHOW 瘦面果支... 

不過用既頭係呢個


我既重災區係肚... 

所以就係個肚按 ... 

之前係 youtube 有d video 教你點樣用機按.. 

因為天氣凍既關係未開始 ... 

暖d就會勤力d .. 

希望可以係夏天之前趕走個肚仔呀!!!

---------------------------------


SPA機重可以按摩埋頭架.. 

就係用呢個頭啦... 


據說可以刺激頭皮令頭痛再生... 

不過 .. 我未有需要用住... 

------------------

重有呢個頭, 

細細既圓頭原來係用來去除winkles .. 



不過要配合埋呢一支lotion .. .

係個頭上不停打圈... 



得唔得?? 試左未???

未 ... 因為我都未需要用到!!!

不過可以找阿媽試試的!!!

---------------------------------

well, 呢d就係我既finding for spa 機... 

因為 menu 未睇晒, 

同埋有d function 未証實啱唔啱, 

所以都係試用中... 

如果大家有興趣又或者有用開可以分享下.. 

等我用多一排再同大家跟進呀!!!



-----------------------------


大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby














沒有留言:

張貼留言