2014年2月18日 星期二

妹妹又去考N班啦!!!

又係龍B, 又係細B既妹妹又去挑戰考(爭) N班位啦!!!

今次呢間學校係第二次出interview .. 

上一round不歡迎細b, 

今round 細b可以入紙啦 ...

不過只有下午斑既位... 

如果要上午班既位就要交 waiting list form, 

到真係有人drop out有位先叫我地去in !!!

唉 .. 

一個bb班位姐, 

洗唔洗好似打交咁呀!!!

anyway.. 

我地今日 8:45要到學校啦... 

早左10分鐘到, 

但... 人已經好多好多... 


咁鬼凍重要係街等對bb來說真係好辛苦呀!!!

著左好多衫既妹妹, 

行都行唔到!!!


入到學校, 

爸爸去聽講座, 

我同妹妹等叫名interview .. 

等候期間有d玩具比小朋友玩... 


妹妹好自然咁自己走埋去, 

之後坐係樹玩啦!!!


好似好like喎!!!


呢一次妹妹既interview表現好過幾個月前好多... 

雖然不會說話, 

但老師叫佢做既野做到晒... 

eg. 穿珠仔, tidy up, 分顏色, 指 eyes, ears, nose同 mouth

不過 ... 佢成日坐唔定想追走啦!!!

呢一次interview, 冇存什麼希望 .. .

因為校長強調只係有好少好少位....

同埋下午班.... 我一般般啦!!!

黎緊, 3月重有2個interview, 

到時再睇下點啦!!!



-----------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby






沒有留言:

張貼留言