2014年2月1日 星期六

新年飯局

其實咁多個節日當日新年我就最一般... 

因為新年真係幾悶下架... 

想出去旅下行但又貴喎, 

所以都係留港同d親戚朋友見下面咁啦!!!

呢幾日, 我地就去左好多唔同飯局啦!!!

*****************************

初二

午飯同婆婆係功德林開年呀!!!

因為當時掛住餵妹妹食飯, 

所以都冇影相呀!!!



初二晚既開年飯同埋阿e, 表弟表妹一起食!!!

人強馬壯呀!!!


***********************

初三彤爸既朋友下午來拜年 ... 

我地在家食下糕點呀!!!


晚上約左 M姐姐同契媽食我地既開年飯!!!


**********************************

初四呢, 

爸爸既朋友下午來食盆菜... 


好多人好熱鬧呀!!!



最開心既係彤彤, 

因為有好多姐姐哥哥同佢玩!!!



雖然話過年係悶呀.. 

不過都好開心,

因為可以利用到新年既時間去同d 朋友仔 catch up呀!!!

好啦, 一連四日食食食... 

都係時候要比個肚仔休息一下啦!!! 


--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby










沒有留言:

張貼留言