2014年2月2日 星期日

初三 - 赤口飯局 @ 翠亨村


***********************

初三 - 赤口飯局

呢個係我同m姐姐 & 契媽每年既約會... 

風雨不改 ... 

唔洗約既新年飯局!!!

(原本可以 link番之前既 blog, 

不過d 舊 blog都唔知搬左去邊, 

找唔番前幾年既紀錄... 

要再找找先!!!!)

**********************

我地呢一晚既飯局設置於cwb既翠亨村 ... 

媽媽我實左係好out啦.. 

原來cwb既翠亨村已經搬左上利舞台呀!!!

anyway... 要讚一讚呢樹.. 

因為佢地有一張好正既 high chair, 

好似屋企用果d ... 

妹妹成場飯都坐得好舒服呀!!!


ok, 我地今日既菜式有 

貴花炒魚肚

好好味呀... 

炒得好乾身呀!!!


叉燒, 燒肉 .. 

好林身d 叉燒, 

不過切得厚左d啦!!

而燒肉好味.. 

脆口同埋林身!!!


呢個菜唔記得係咩名.. 

不過好食.. 



呢個複醬排骨 .. 

好味呀.. 

蝦醬好香日又唔怕好咸... 


重有呢個杏汁豬肺湯... 

彤彤飲左2碗呀!!

豬肺湯呢d咁多工夫既湯梗係出黎飲啦!!!


甜品叫左2樣,

貴花糕同埋蛋散..   

2 款都好好味呀!!!

好滿足既一餐!!!






*********************

當晚食飽飯期間同契媽, m姐姐大玩自拍!!!









好開心既一晚... 

正所謂朋友不需要多, 

有一兩過啱傾便足夠!!!




--------------------------------





大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言