2014年2月24日 星期一

Gap 開倉 .... 買呀!!!!

返2份工既我真係冇咩時間係自己用架... 

唔好講話見朋友啦... 

連shopping 都好耐冇去啦!!!

呢段期間多得婆婆睇啱d衫褲鞋襪就買d比我啦... 

而小朋友既野多數都係係website買架... 

不過.. 今次... 

我終於可以shopping啦!!!

因為有朋友仔報料係公司附近有gap 開倉既office ... 

咁果日就約埋朋友仔一起去買完野先返工啦!!!

真係好抵呀.... 


所有貨品係70% off ... 


如果夾夠10件或以上重係全部80%off呀!!!


所以我地勁買, 勁買... 


又幫呢個媽媽買, 

又幫果個媽媽買... 


最後埋單成15件都只係$4xx咋!!!

呢d就係我既戰利品!!!


大部份都係妹妹架... 


妹妹真係好似冇咩點買衫比佢!!!


成日都係穿家姐d二手野... 


不過為免家姐又jealous, 

妹彩都比我找到一條skinny jeans 比家姐!!!


朋友話呢樹會再開放, 

不定期會有新貨到... 

到時再有新貨返要去買夕一轉呀!!!





-----------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby






沒有留言:

張貼留言