2014年3月16日 星期日

學校旅行@嘉道理農場

彤彤學校最近教緊動物同埋昆蟲, 

所以學校就攪左個EXCURSION 去嘉道理農場睇下d動物同植物!!!

嘉道理農場, 我都係第一次去... 

(相信呢次係幼稚園既最後一次旅行啦!!!

出年, 媽媽都唔會有得跟你去學校旅行了!)



原來都幾大架... 

不過我地跟學校時間短, 

只行了幾個景點就要回程啦!!!

放假既時間都可以再參觀一下!!!


一到步大家影左大合照先... 

大家都好興奮呀!!!


之後大家就開始出發啦... 

首先我地就行左菜園先.... 

佢地d菜真係大大棵架!!!


菜園雖然唔係大... 

不過每塊菜田都有個signage 告訴大家耕種既知識...


呢張教大家種菜都要施肥架... 

有d就教大家可以用左一d老左試唔要既菜去做呢d天然既肥田枓 ... 


所以呢樹d菜真係好大棵架... 




之後大家就去行green room ... 

多數都係熱帶既植物 .... 



有花同埋鮮人掌呀!!!



呢兩個好cute 既菜呀!!!


所有既小朋友都化成攝影師.... 

不停影相... 


動物方面 我地見到有 bee hives

當行過去時有好多bee架.. 

不過如果大家唔傷害佢地佢地係唔會針人架!!!


動物方面有flamingo ... 

真係好靚呀d顏色... 


重有豬... 

真係好可愛呀!!!


重有crocodile, bat, parrot 等等!!!

真係好多野睇!!

都未睇晒呀!!!

行左成個幾鍾之後就係 picnic 時間啦... 

小朋友已經拎晒自己d食物曬冷啦!!!


大家都不停分享自己拎黎既野食... 

好開心呀!!!


之後重一起睇圖片找動物.. 


呢一日時間雖然唔長.. 

不過見到d 小朋友咁開心已經好好啦!!!

大自然真係好舒服 .. 

真係有機會我地會再入黎架... 

野下餐都好呀!!!





--------------------------------





大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby











沒有留言:

張貼留言