2014年3月30日 星期日

病。病。病。

宜家d病菌真係好惡呀!!!

一病就起碼病幾日..

彤彤都好不幸地中左招... 

重要係回暖左先黎病!!!



係上星期日一早起身就摸到佢成身熱哂... 

之後我地就立即同佢睇醫生啦!!!

醫生話係普通既傷風感冒發燒... 

我都知道發燒都有幾日架... 

不過估唔倒燒左成5日... 

睇左3次醫生!!!

3次醫生都話係普通既傷風感冒發燒...

除左一早一晚發燒之外彤彤有少少咳同鼻水.... 

樣都係精神架.... 

睇下佢玩得幾開心就知啦!!


食左成十日西藥, 

彤彤已經開始燥啦... 

bloody nose 唔停... 

真係係時候要stop西藥啦... 

同左佢去睇中醫... 


彤彤其實由半歲開始已經食中藥架啦.. 

佢自己都感覺到食中藥個人冇咁累同辛苦.. 

梗係啦.. 西藥又散又燥, 

脾氣都差d呀!!!

anyway今次大夫話彤彤唔係感冒發燒, 

係因為發骨拆先發燒.. 

真係早知一早來睇中醫啦, 

唔洗食咁多chemical落肚!!!

不過終算冇事啦!!!

回家立即煲茶比彤彤飲.... 

之後果晚都好早休息.. 

第二日起身.. 

我地呢個好動既活潑豬返左黎啦!!!



宜家咁多唔同品種既病菌, 

媽媽都希望 C & C 都可以身體強壯D唔好感染倒!!!

小病是福... 

祝 ... 大家都身體健康!!!




--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:




沒有留言:

張貼留言