2014年3月9日 星期日

公園遊一遊

呢排彤爸架車入左廠, 

我地平日既運作都係借婆婆車.. 

但到左星期日如果我地要出去呢就用交通工具解決啦... 

最開心既梗係彤彤啦, 

因為平時冇咩機會坐公車!!

之後就係媽媽啦... 

因為可以唔洗去咁遠, 

可以係附近公園玩下就回家!!!

重有就係等公主彤用多d佢對腳!!!

--------------------------

anyway... 

呢一日, 我地約埋 sy 係樂富食左晏之後就去公園放下電啦!!!

出發啦... 

兩姐妹手拖手行去食野啦!!!



好快食飽, 去了附近山上一個空地... 

和暖既太陽... 

Cass 好開心勁跑...



SY 同彤彤都在玩 



 玩了一陣落番山再戰公園...


因為山路斜, 

所以一定要抱住行唔穩既妹妹


到左公園勁開心 


最愛滑梯... 


太開心, 

不知玩咩好... 



彤彤就彤SY玩得好開心... 

又追又跑!!!



小朋友既快樂真係好簡單... 

去下公園, 

同朋友仔玩下就係咁簡單啦!!!

--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby



沒有留言:

張貼留言