2014年3月18日 星期二

不用麵粉的pancake

最近媽媽見 internet上有一個pancake 既 recipe

呢個 recipe 既特別之處係唔洗用麵粉 ...

咁唔用麵粉既pancake 既質感又如何呢???

sy 媽媽都做過話都好easy ... 

咁我又黎玩下啦!!!





材料同做法好簡單 ... 

只要一隻香蕉同2隻雞蛋便可!!!


之後就一起下溶哂佢地... 

呢個咁easy 既steps彤彤話等佢負責!!!


打好哂...

全部溶晒... 

(溫馨提示: 隻蕉一定要好熟好熟, 如果唔好難打溶佢!!)


之後就可以拎去煎啦... 

好似平時煎"正常" pancake咁... 

我用的是易潔煎pan, 

所以冇用油... 

睇落都似樣喎.. 


上左碟, 

有d樣衰,

因為控制火唔得同埋我個剷唔好用!!

試食左食冇加糖醬 ... 

味道都ok, 

因為蕉熟所以有蕉既甜味 .... 

至於質感 ... 

濕左d ... 

同埋有d似煎蛋角啦... 

不過overall 來說係ok架... 


之後我加左d紅豆容係中間扮叮噹包... 

味道就ok架... 

不過質感係濕左d .... 



下次再改善一下先... 

唔知加少少麵粉去會唔會好d呢???




--------------------------------

大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby


沒有留言:

張貼留言