2014年3月7日 星期五

紅豆綠茶 cupcake



媽媽我真係好愛baking!!!

如果真係可以用baking來當工作就真係好啦...

有諗過在internet, facebook接下order, 

不過... 呢d都只係諗下咋...

我呢d三腳貓功夫邊見得大場面架....

所以邊有可能呀!!!

-----------------

講番正題先...

今日都係講baking..

我今次係internet 見到一個好 easy 既紅豆綠茶 cupcake receipe,

所以就黎試做下啦!!

材料係好簡單 ... 

有紅豆, 自發粉, 綠茶粉, 奶, 雞蛋同埋牛油


只要將所有東西 mix 埋一起就ok架啦!!!

得左!!!

cupcake 中間重有紅豆蓉架!!!


焗完出黎既樣, 

都只幾靚啦.. 

下次可以每一杯放少d ... 

or 用細杯焗 cute d!!!



食後感:

樣叫ok, 

因為自發粉冇可能會做唔倒, 

不過個STEP 我估我會自己再用自己方法改... 

減左糖好D, 因為本身D 紅豆蓉都叫甜架!!!

--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby



沒有留言:

張貼留言