2014年3月6日 星期四

Hailey 妹妹3年歲了...

唔經唔穿覺Hailey 妹妹已經3年歲了... 

記得初初出生的她好細粒.. 

咁快已經大個女啦.. 

呢一日我地就黎到參加Hailey 妹妹既3年歲生日會.... 

見到佢跟埋D哥哥姐姐一起玩, 走黎走去, 重有講說話好流利感覺時間真係過得好快... 

見住人地d 仔女大重快呀!!! 



---------------------------

呢一日, 我地一家四口黎到 C ee 屋企參加 PARTY ... 

因為彤爸既車拎了去 service, 

所以 我地就坐 mtr 去.. 

對妹妹來說真係一種新體驗呀!!

妹妹真係第一次坐架!!

周圍望, 好有新鮮感!!!


一到步之後大家食野先啦!!!

C ee今晚煮了好好味既食物 ...

有salad, 自己製pizza, 意粉, 重有甜品呀!!!

不過因為太好食... 

忘記了影相!!!



小朋友們彤彤, Marc, 同埋 SY 由細玩到大...

雖然不是成日見,

但一見面係唔需要warm up 就可以玩啦!!!



宜家Marc既妹妹都可以加入啦...



重有 bb Cass 佢都跟住大家走走走!!!

好開心呀!!!






呢一個party聚大人細路都好開心!!!

要耐不耐再攪呀!!!

等大人同細路都可以聚下呀!!!






--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby


















2 則留言:

  1. 妹妹好慘, 被仁叔叔掛晒d 波係pat pat 位.

    回覆刪除