2014年3月2日 星期日

大昌開倉日 - 減減減

媽媽我係九龍灣返工架... 

係好近德福商場同埋mega box ... 

不過.. 呢d商場真係冇咩特別... 

咁九龍灣有咩咁特別要寫呢??? 

就係有間大昌 .. 

大昌行一年會有2次既開倉日 ... 

最迎既一次就係過年前啦!!!

我地黎睇下先有咩買先... 



$34  好似真係平過出面 ... 

呢d過年送晒人啱啦 .. 

除左栗子重有曲奇, 糖果等既賀年禮物!!!


呢d 正啦.... 

鮑魚呀!!

呢d真係平好多... 

如果想新年加餸, 啱哂.. 

我有好多同事都買左呀!!!


呢個都係一個好抵既套裝.. 

加送一支豉油呀!! 

都只係$79

又可送人, 又可留自己用!!!

分開賣xo醬都成$80啦!!!


媽媽我成日做desert都要用甜奶架.. 

所以真係好抵... 

上一round開倉已經買了10罐重未用晒, 

今round再買多10罐放係公司先!!!



呢隻豆腐同事話好好食好香!! 

出面 piago賣成$15一件, 

呢樹只係$8.5咋,,, 

個宥限日期重要係到2月尾, 

同事買了好多!!


唔知呢隻果汁有冇人飲過呢.. 

有同事買左話佢個小朋友好鍾意飲喎!!!


呢個係幫壞人哥哥買架.. 

佢媽媽一見到叫我幫佢 plans 同 cars 各掃 4 box!!!

真誇張!!!



 而媽媽我呢??

我冇咁癲... 

我除左掃甜幼之外只係掃左一d健康食品比彤彤... 

就係呢d啦... 

dry水果似的糖.. 

係用果汁架..

糖份唔高...又唔甜!!!



其實呢個開倉唔係所有野都好平.. 

不過佢只做有好多唔同類在啦.. 

可以一次過買晒平日在超市見唔到既野... 

買完又可以放係公司先!!!!

期待下一次再去入貨!!!



--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:



http://weshare.hk/piyobaby










沒有留言:

張貼留言