2014年3月20日 星期四

點樣去選風筒呀??

原來風筒唔係長壽物品黎架.... 

一直我都以為風筒係唔會壞架.... 

但, 咁不幸地我家的風筒突然壞左... 

最慘係唔知壞咩喎....

冇左風筒真係好唔方便, 

洗左頭一定要吹如果唔係會病架... 

好啦... 要去買過新架啦... 

但.風筒係點選架??

入到電器部風筒既款式真係好多... 

花多眼亂!!!

買選好... 

大風力, 細風力, 靜音, 等離子 .... 

好多好多名稱... 

花多眼亂... 

點選呀... 


不過我既只係方便, 價錢ok, size唔太大便可啦!!!


風筒價錢大約 $99 到好貴都有... 

估唔倒可以貴到 $800幾呀!!!

有冇人買架.... 


我最後選左呢個

1200 w average 風力, 

大公司品牌

可以接埋易收藏

唔會太大部

重有價錢百鬆d - 經濟!!!

不過好可惜選定左之間check左原來冇貨.... 


叫我等... 

凡等唔切啦, 

冇得用不方便 ... 

所以買左一個強力小小... 

同款...

貴多幾十元... 

由1200 w 加強至 1400 w .... 


用左幾日都覺幾好用呀.. 

風力夠, 又可幾得選風力, 

又不太熱... 

希望可以用耐d hahahaha



大家可以參考下以下website睇下買去選擇風筒:





--------------------------------



大家可以 like埋我地 facebook page 咁就可以緊貼我地架!! 



CCML BLOG 都會出現係呢幾個地方:


http://weshare.hk/piyobaby

沒有留言:

張貼留言