2009年5月1日 星期五

5.1閉關假期 (Day 1)

假期第一天...
我地原先係早上約左雞雞一起去爬行比賽,
下午就去瑤瑤媽鋪頭b聚...
不過因為彤彤出玫瑰疹既關係就cancel啦..
其實彤彤d疹已經好得7 7 8 8 啦..
不過為左安全起見我地都係係屋企休息下啦...
咁我地又今又係屋企做左D乜呀??
彤彤8:00am 起身, 飲奶奶, 便便, 沖涼, 後就瞓覺啦...
咁媽媽就趁呢個時機tidy 下屋企同埋焗蛋糕啦...
好耐冇焗過蛋糕啦...
今日就焗左個雪芳蛋糕呀..
呢個係coffee味... 不過我覺得唔夠coffee香..
下次要重手d先得!!!
焗好蛋糕後彤彤就起身啦...
剛好係時候食粥日... 是日粥仔係節瓜粥...
剛剛病好都係食清d好呀!!!
食飽飽玩一陣就sleep啦..
媽媽又可休息一會再準備晚上既蕃薯粥!!!
彤彤今日既表現都算好啦...
食粥同瞓覺都ok呀!!!
只係爛玩d呀..
原來彤彤係比我地想像中重活躍D呀...
玩到媽媽都好累啦!!
不過冇所謂啦...
只要你健健康康就OK啦!!!

沒有留言:

張貼留言