2009年5月31日 星期日

澳洲之旅 - Day 4

真係好舒服呀, 日日可以瞓到好足夠先起身...
而起身又見到個好靚既天!!!
今日特別安排什麼節目, 只係har 下har下咁啦 !!!
平日係香港一起身就要安排彤彤既粥仔, 而家放假可以休息,一陣, 真係好要好好爭取時間去休息下啦!!!
同彤彤講完IDD後我地就出發啦....
近近地又去Chadstone 行下同埋食Lunch!!
又一路行一路睇BB野啦....
右下角個奶咀型物體 .... 聽豬媽講過係可以放d水果入去個網道比bb食...
咁就唔怕佢地吞左大件既物體啦!!
呢d野好少係留香港見到, 除非你去荷花啦....
不過係外國, 我就係係藥房見到架....
買個返去試下先!!
Lunch我地會合埋婆婆去左食pancake
呢間Pancake Parlour冇係Doncaster個間咁靚....
呢就係全食pancake, 有鹹有甜...
呢個其實係早餐, 不過假期佢地賣到6pm...
因為呢種係鹹pancake, 所以pancake上面個舊唔係ice cream.. 而係butter黎架...
係咪好驚呢... 嘻嘻, 所以我地都只係用左少少....
蘋果pancake.. 好味... 有d酸酸地.. 唔怕甜...
strawberry... 我既favourite.. 好味道!!!
食飽飽我地再行一陣啦...
去左suga... 呢間shop係賣d手造糖既...
好colourful.. 好靚...
佢地重可以made to order... 中間可以做個名出黎...
好多人結婚個陣都做呢d小禮送比賓客呀....
我地去到剛剛係時間睇佢地表演造糖...
其實都睇過好多次啦...
不過彤爸影引發作話要留下影相呀..
咁我同婆婆唯有陪埋佢睇啦...
1.   先要煲好d糖水,然後加色再mix
2. 然後要做好中間d字再卷好...
3.  做好好大條既糖後就要慢慢碌下拉下就會變出細細條既棒棒...
     然後將d棒棒切開一粒粒後就可以食啦...
      佢地今日佢幫一間公司"British Paints" 做糖...
      好勁呀.. 個公司名好清楚係個粒糖道呀!!
睇完表演都差不多4點幾啦...
我地就去左Doncaster探表姑媽...
佢成8X幾啦.. 不過佢份人好開心.. 成日笑哈哈, 一d都唔覺得佢老!!!
打擾完表姑娘我地就出發去dinner啦...
今晚舅父請我地去Aya 食飯...
Aya係食日本菜呀.. 好野.. 我最愛就係日本餐啦!!!
Aya 以前都有去開啦...
佢d食物都ok呀...
我地食左好多好多野呀...
樣樣都好好味...
食飽飽影番張大合照先...

沒有留言:

張貼留言