2009年5月27日 星期三

出發啦!!!

今晚我地搭11點既機出發...
上午仍然要返工...
重係好x忙既一日, 因為要同d同事做埋佢地既appraisal先得!!!
變態女魔頭明知我趕時間又係道玩野..
佢問我幾多點放工, 因為佢要同我做appraisal呀...
我係6pm放既.. 梗係如無意外梗係準時啦...
但當我做晒所有既appraisal後問佢得閒未,
佢話重未得閒要做埋其他同事先做我!!!
有冇攪錯.... 明知我趕時間點解我要做最後!!!
到我做個時已經係5pm...
一講就講左2個幾鐘.. 中途間不停有同事入來叫我聽電話等想救我出去...
不過佢仍然繼續講.... 真係明知我趕時間都係道留難我!!!
終於7pm 講完啦... 不過要等佢send份appraisal比我簽埋先可以走呀..
又等又等... 等左15min 我又去問佢... 佢話忘記左... 宜家send..
又等多15min 我終於收到啦.. 拿拿聲簽左立即走..
如果我唔係咁趕時間我真係走去大老細個邊投訴呀!!!!
好..等我返黎先諗下點同你玩...
真係好煩.. 日日對住呢d人... 好辛苦...
如果唔係為左份salary, 我真係走左先找工呀!!
但... 呢個時勢真係好難找工.... 咁走好定唔走好呢??
************
9:00pm 媽媽同細佬車我地去到機場check in 啦...
大家都因為我比個變態女魔頭攪到宜定先食野...
真係好唔好意思....
雖然我地架機係11:35pm, 不過匆匆食左野就叫媽媽佢地快D返去休息啦....
我同彤爸就慢慢打發時間啦...
我地係gate69上機, 所以我地慢慢行去唔坐個d地鐵啦.. 
機場入面都有d人帶口罩, 不過只係中國人啦.. 外國人一於好少理!!!
不過因為保護自己.. 我地都係全程8個鍾頭都帶住口罩!!
嘩.. 唔知係咪好耐冇坐過飛機呢.. 宜家D飛機好新呀..
電視有remote control 同埋有機打架, 重可以有自選電視電影音樂台... 你想幾時睇都得, 幾時停又得!!  得左!!
食用一般啦....
不過我都唔係好理啦.. 好累...要瞓啦!!!
坐左8 個鐘頭... 終於到左.... Adeliade 啦..
下.. 點解唔係melbourne??
因為我地唔想浪假期, 所以放工出發...而呢一班唔係direct flight, 所以咪要停一停先啦...
我地係Adeliade休息左大約一個鍾頭倒就出發啦...
天氣好靚喎... 不過有d涷呀... 呢道只係得12度倒呀..
再坐多一個鍾頭我地就到melbourne 啦..
終於返到黎啦!!!
待續........

沒有留言:

張貼留言