2009年5月10日 星期日

媽媽的第一個母親節

 今日係母親節..
彤彤陪我一起過左一個好開心既下午...
我地下午去左0809bb 既母親節party...
總共有25個家庭參加...
真係要多謝一班義工媽媽既安排..
如果唔係你地都唔會有呢個party!!!
*****
因為人數太多都不能個個同佢地影到相...
只是影左少少呀..
一去到媽媽有媽媽們係就傾傾傾,
bb有bb們坐埋一起係道玩玩玩...
大家一起玩唔好爭野呀!!!
當日我地有個最似樣家庭投票..
我地當然唔中啦..
彤爸話因為我冇同佢&彤彤著埋同一樣色呀!!
also 有個爸爸鬥快換片比賽..
睇下d爸爸有冇媽媽咁叻先...
睇下雞爸幾有慈爸feel....
小雞唔好周圍郁啦..
雞爸好難幫你換片呀!!!
原來彤彤同lincoln一樣都係為食貓...
不過lincoln 斯文過彤彤好多...
坐定定係道等食..
而彤彤就爬到去呆媽個道搶...
實左太失禮啦...
彤彤第二樣粗魯野...
就係蝦波仔啦...
原先大家坐埋一起都冇野呀..
點知坐坐下彤彤就不停係道推波仔...
攪到波仔喊晒口...
真係naughty...
攪完人地重要報上笑容...
嚇親波仔啦...
唔可以咁呀..
如果唔係下次冇人同你玩架!!
******
玩完當晚我地就去左同嫲嫲食呀..
當晚好彩得Venus姨姨同我地定位..
因為好多餐廳都full左啦...
Venus姨姨重坐我地隔離呀..
又有得同Ryan哥哥玩啦!!!
咪睇佢地好似好相親相愛咁...
鏡頭黎..因為為左一架車車就唔高興啦...
呢道d野都幾好食...
我地食飯既時間即係彤彤食餅時間啦..
不過佢食得好快呀..
食晒之後又發眼瞓忟憎...
好彩Venus姨姨既姐姐幫我地抱住彤彤咁我地先有安樂茶飯食呀!!
又有姐姐陪彤彤玩...
係咪好開心呢....
真係唔該晒Venus姨姨一家呀!!!

沒有留言:

張貼留言