2009年5月7日 星期四

彤彤上左雜誌呀!!

大約大半個月之前得雞爸告知原來可以send相去親子雜誌做model,
所以我呢個媽媽又貪玩send左彤彤張相去....
佢地又真係叫我地去試鏡喎...
咁媽媽同婆婆就彤彤去啦!!!
試鏡當日彤彤既狀態唔係太好...
因為之前個晚趺親個頭呀!!!
影完相個姐姐話睇下用唔用得...
如果用得著就會寄本magazine比我地..
心諗... 講到咁即係冇行啦!!!
點知當我星期六就收到佢地本magazine啦!!!
e...個cover baby唔係彤彤呀...
等我重以為有封面做....
咁彤彤係邊呀??
媽媽係咁睇本書終於比我找到啦!!!
嘩... 彤彤有2板紙呀!!
重令到媽媽 .... 對手都大都有機會上埋鏡呀!!!
因為係教新手爸媽點同bb換片片...
影呢d相個陣係尾聲,
所以彤彤有d唔耐煩,
又有e扭計,
所以要食住奶咀同埋咬住玩具先影倒...
不過好彩都有個大頭相... 嘻嘻...
大家都可以買本雜誌睇下彤彤呀!!
如果大家都好似我咁無聊既可以Send張相去玩下啦...
可以幫BB留下美好回憶呀!!!

沒有留言:

張貼留言