2009年5月9日 星期六

母親節 - 婆婆篇

今日我地提前一日同婆婆慶祝母親節...
原本早上就去婆婆道啦,
不過因為爸爸想我地同佢食埋lunch先出發所以改了下午才出動!!
因為知道要出街,
所以早上同彤彤食左奶奶,去左便便,洗埋白白就瞓早覺啦...
彤彤瞓左,
媽媽就利用個d時間快d煮粥仔, pack出街袋同埋自己梳洗啦...
大約一個鐘頭倒突然聽到彤彤大喊,
入去抱番起佢佢又可以瞓番,
喊既原因係對面停車場裝修緊好嘈,
嘈到彤彤瞓唔倒,
所以媽媽又要安撫佢一輪啦...
不過最終都係冇乜點睇架!! 
終於等到下午食埋粥仔我地就出街啦...
食lunch個陣彤彤又係道攪攪震啦...
我地食野佢眼金金望到實...
最後爸爸飲晒比左個杯佢玩..
彤彤一杯到手停係道啜啜啜...
真係好為食呀..

食飽飽後我地就返婆婆屋企覺覺豬啦!!!
去到婆婆道媽媽終於可以休息一陣啦..
因為有婆婆睇住彤彤呀...
*********
晚上去左食素...
原來都好多人..
等好耐先有餸食...
同彤彤不停玩..
因為佢住得太耐又不耐煩...
是日晚餐:
蓮偶
金茹牛肉卷
芋頭魚
炸火米餅
炒貴花翅
鮮竹卷
雜菜煲
節瓜圃
樣樣都好好食...
而我地食緊飯既時候,
彤彤都食.. 不過係食餅餅...
重要食得好dirty呀!!!
食完又走黎模我..
攪到我都dirty埋呀!!!
今年母親節我要照顧彤彤,
所以冇時間買cake,
希望婆婆食呢餐飯開心啦!!!

沒有留言:

張貼留言