2009年5月28日 星期四

澳洲之旅 - Day 1

終於到步啦....
唔知係咪因為只得我地一班機, 所以取行李, 過關都好順利!!
直頭15分鐘唔洗就ok晒啦...
嘩... 天氣同空氣都好好呀..
好耐冇見過藍天白雲啦...
焗左8個鍾可以除口罩啦...
Melbourne airport 好似冇乜點變喎...
舅父黎接我地機呀...
經過好多地方... 道道都靜 ... 同埋變左好多!!
我地好快好快就返到屋企啦....
嘩.. 屋企變左好多呀...
我好耐冇返過黎啦...
拿拿淋整好d床舖就出去走走先...
因為7點食飯...所以我地選擇去最近既chastone shopping centre...
彤爸話來食greek food ... 唔太好食!!!
終於明白點解我係道咁多年都冇食過啦!!
嘩.. chadstone 真係大左又變好多呀...  多左好多新既shop...
係呢道乜都有得買, 真係city都唔洗出呀!!!
呢道重有好多好多區都重係整緊....
相信下一次返黎重會多d野睇呀!!! 
有一間新既Shop, 你可以比你自己做一個毛公仔...
由選公仔皮,到入棉花, 到選公仔衫.. 一手自己做.. 係一隻100%既自己choice毛公仔...
下次彤彤黎就同佢自己做一隻先!!!
不過地睇來睇去都係bb野呀!!
不過有d野真係貴過hk, 又有d野係hk未見過...
重有bb既人字拖呀!!! 型呀!!!
晚飯約左舅父係chaple street 寶和... 新餐廳.. 未食過..
d食物都幾好食.. 價錢都算ok啦...
最抵食係隻雞... aud $8.8 現金價比起正價AUD $21 真係好抵!!!
好美味既一餐呀!!!
食飽飽就返屋企瞓覺同埋PLAN 下明日既行程啦!!

沒有留言:

張貼留言