2009年5月30日 星期六

澳洲之旅 - Day 3

唔洗返工既日子真係可以relax d ...
我地今日差不多下午先出動...
今日既目標就係去suzuran買壽司做lunch!!!
suzuran係Camberwell區,
個道好多野賣呀...
suzuran係一間日本人開既日式雜貨店, 有日本食品及壽司賣!!!
有時佢d日本雜貨重多過香港呀!!!
佢地D魚生好新鮮同埋好大片好肥美呀!!!
食魚生最好係澳洲食.. 因為真的十分新鮮呀!!!
最愛呢件蛋壽司.. 佢做法同香港唔同,
佢同一大舊蛋, 入面放小小飯...
真係好好食呀... 不過貴在dd, 成aud$2一件呀!!
********
彤爸今次主要黎澳洲既目的就係不停影相呀!!
所以食飽飽, 彤爸就去左佢間學校道影相啦!!!
呢道真係變左好多呀... 多左好多新building呀!!!
因為星期六, 冇乜人返學所以好靜呀!!!
之後我地出發去St. Kilda 啦..
景色真係美.. 香港個天邊樹有咁藍呀!!
不過好可惜因為冬天好大風 如唔唔係可能落車行下呀...
我地跟住就去左Brighton...
呢區都叫貴區呀, 因為向海呀...
都係冇下車影相呀.. 因為海邊真係好大風呀!!
然後我地就去左Chadstone 食左少少野先...
因為今晚婆婆夜機到,
接完佢我地會去食消夜呀!!
係Chadstone我地食左Nando's雞雞
晚上消夜係寶和食!!!

沒有留言:

張貼留言