2009年6月26日 星期五

請幫忙投票..

話說無聊的媽媽係五月己收到Pampers既電話去參加Pampers特級棉柔體驗分享會.
呢個分享會佢介紹比我地Pampers既新改良既片片...
聽完講座每人可有一包新升級的Pampers特級棉柔紙尿片回家試用!!!
試用完後, 媽媽要寫番個用後感然後影埋相upload上Pampers網站等大家投票呀..
最高票數既10位可以有獎品架!!!
咁我就用完之後upload左我d comment同相片啦..
不過不知為什麼Pampers收不到又不告訴我呀!!!
所以要到今天才發現沒有我的comment 在Pampers網上,
call了Pampers, 他們說是technical error, 叫我再email 比他們再upload..
現在upload左啦.. 不過已經遲左成個week投票啦.. 6月30日end..
所以宜家請各位朋友仔幫下忙投下票啦!!!
雖然係輸梗啦... 不過我地都唔想好似拋離大家好遠咁啦!!!

大家投票可以去以下網址:

不過一個IP只可以一日投一次, 所以請大家呢幾日都努力投啦..
謝謝!!

PS.  唔係賣廣告...Pampers特級棉柔紙尿片真係好好用.. 好柔軟, pat pat 唔怕焗.. 而且兩旁既貼貼係有彈力, 咁bb郁動時可以自如d, 同埋唔怕cool住大脾仔呀!!!

沒有留言:

張貼留言