2009年6月5日 星期五

澳洲之旅 - Day 9

今日我地好早出門口呀!!!
因為我地要去十二門徒石旅行呀!!
坐車去都要成3個鐘倒!! 不過好彩我地四個都識drive, 如果唔係一個drive晒就好累啦!!!
我地因為要早出門口, 所以都未食早餐...
開車開到一半你老Mc食左先啦...
呀... 呢道早餐隻包包係香港未見過喎...
不過彤爸食完話唔好食呀!!!
食飽飽又要繼續我地既行程啦...
不過因為車左入town仔, 而個GPS又show唔倒我地出番去highway既路, 所以就要停一停睇地圖啦!!!
今日天氣好好, 個天又好靚呀!!!
入左Great Ocean Road, 見到個景好靚呀!!!  個天又多藍!!
所以我地係車入面都開始影相啦!!!
再行多個鐘頭, 有個地方可以停一陣間,休息一下...
呢道有地方午餐, 不過因為我地重未肚餓, 所以休息一陣又起程啦!!
再多個零鐘頭後, 我地終於到步啦!!
第一時間落車睇睇先!!!
嘩... 呢道比起我n年前黎靚左好多呀!!!
慢慢行入去就見到十二門徒石啦...
不過因為日日風吹雨打已經唔夠十二舊啦,
但仍舊好靚!!!

我地不停係道影影風景,
又影影人...
唔經唔覺又成個幾鍾啦, 係時候要返去啦!!
太陽下山既景色都好靚!!!
出番黎市區我地食埋呢個旅程最後既一餐...
呢間餐廳都係契媽介紹既....係意大利菜
呢間餐廳一d都唔起眼... 我地去到個陣望入去只係見到一張長長既Bar枱坐滿晒人係道飲Coffee... 一d都唔似食意大利菜... 不過就聞到一d好香既意大利菜味!!!
我地其實都諗緊入唔入去, 因為好多人, 似冇位...
後尾彤爸帶頭就入左去, 我地見到原來入d有個kitchen, 而且有位坐...
問一問要等幾耐, 原來只須等5mins便可啦...
真係好... 冇放棄道!!
當眾人知道可以坐kitchen食變得好興奮呀!! 因為可以望住佢煮呀!!!
一去到order左佢地既一杯冰冰... 個杯野都幾好味架!! 酸酸地幾開胃呀!!!
我地當晚都係由個廚發板啦...
雖然d野食冇乜墳相... 但係樣樣野都好好味,
特別係個Lasagna... 真係好好味呀!!! 而佢個味道係同出面d味係唔同架.....
大家都食得好飽呀..
不過都好想試下佢地d 甜品呀...
所以討論過之後我地決定都試下啦.. 重叫埋coffee呀!!
大家都好滿意呢一餐呀.. 而且都好平呀.. 食左咁多野都只係 aud $85. 
食飽係時候散一陣步先啦..
我地行下行下行到去一間影貼紙相既shop... 
哈哈大家好耐都未玩過呢樣野啦, 所以今晚我地又再次重溫惜日既玩意啦!!!
宜家d貼紙機都幾大部架..... 大到可以入好多人入去呀!!!

影完相重要過隔離個道editing呀...
我地真係有d "lor" !!!
影完之後我地重自己係個影相箱自拍一番呀..
原來自拍重好玩過影佢地d相呀!!!
野又食飽, 相又影完, 呢個美食奇遇旅行團已經到左尾聲啦...
係時候返屋企pack行李同瞓覺啦...
因為我地聽日要4:00am 起身去機場啦!!!

沒有留言:

張貼留言