2009年6月4日 星期四

澳洲之旅 - Day 8


今日都係好舒適既一日..
唔洗趕住出門口, 所以都係11點幾出發...
今日冇乜plan, 只係下午約左肥K去玩Go-Kart, 然後晚上去睇Movie呀..
我地下午去了Box Hill 翡翠茶餐廳道lunch...
呢道就係我地以前成日浦既地方啦..
環境都冇乜點變,不過入面d人就變左好多啦...
d野食就麻麻地啦...
不過我地都係去懷念一下以前既生活咁啦...
食飽後我地又落番去city行一陣...
再睇下有冇野買啦..
見重有d時間, 我地就去埋Lagon Street既 Koko Black個道飲朱古力!!!
呢道d朱古力好飲過Max 個d好多..
而佢既 Ice Chocolate 重係有2個Scope Ice- Cream 呀!!
我地一人一杯!!
嘆嘆下原來已經夠鐘去找肥K啦..
所以我地唯有快快手飲埋手上既飲品先出發啦!!!
去到Kart場以為好多人, 點知一個人都冇, 我地包晒場...
不過玩既人就得彤爸, D哥哥, A姐姐同埋肥K,
我就唔玩啦.. 因為自彤彤出生左之後要照顧佢,條腰好似唔多好.. 而且我又唔夠佢地快, 所以都係坐係道睇下, 幫佢地影下相算吧啦...
A姐姐玩左一半就放棄啦....因為佢唔夠佢地快, 所以都唔好玩啦...  咁佢就同埋我一起玩snooker啦!!
玩完後我地就出左City等睇戲啦... 晚餐未食得落住,因為先前杯Chocolate重好飽呀!!!
睇完戲先食消夜啦!!!
我地睇既係Terminator ... 因為今日係笫一日放影, 所以特別多人呀!!!
自彤彤出生後都冇入過戲院啦...
呢個戲都幾好睇呀, 冇乜冷場 ... 如果未睇既朋友仔可以去呀!!
睇完戲, 我地去左食國利食消夜...
食既梗係鮑魚雞粥!!!!
食飽就快快回家休息啦, 因為明天有遠行呀!!!

沒有留言:

張貼留言