2009年6月3日 星期三

澳洲之旅 - Day 7 (Part I)

原本今日既plan係去澳洲十大奇景之一既"十二門徒石"...
不過因為check左天氣報告話會落雨所以改為星期五先去啦...
咁我地今日既行程又點呢??
其實都冇乜特別... 我地今日只係plan左去shopping唔需要唔早出動,
加上因為D哥哥昨晚有D奇遇好夜先平靜到心情去瞓覺,
所以我地都成11點幾先出動啦...
不過因為A姐姐架車有D問題... Call左人去睇, 所以我等埋一起又先出發啦...
我地去到Chadstone已經係12點幾啦....
Stocktaking Sale 第二日快快睇下有冇d乜野賣先...
去到Myer, 見到有部coffee machine, 好多鬼佬買呀...
香港都有見過... 係IFC同ELEMENTS都有得買, 不過好貴...
澳洲好似平D... 考慮緊買唔買返香港好呢...  
不過最後計過條數都係唔買啦..
因為D哥哥識得人可以有discount, discount後同澳洲價錢差不多!!
睇完coffee machine, D哥哥去睇床單被袋呀..
係呀.. 床單被袋真係好平.. 記得以後媽媽們係等Stocktaking Sale先去掃床單被袋呀!!
買左一輪野要去醫下肚仔先啦..
不過一袋二袋我地要放左d野上車先...
上到車先發覺原來混亂中D哥哥有兩條毛巾係未比錢呀...
D哥哥做左賊仔呀!!!
A姐姐介紹呢個Shopping Center既Cafe幾好食, 我地就去試下啦..
坐係個商場入面食野好Relax呀!! 因為又唔多人, 又唔太嘈!!!
我地叫左一d簡單既野食... 好健康架....
有salad,包包, pizza 同埋果汁...
平時係香港邊會咁呀.. 一係老Mc, 一係茶餐廳, 再唔係就杯麵...
真係食左好多唔好既野入身體呀!!!
食飽飽就繼續我地既shopping 啦...
好多shop 都有sale做緊,
所以我地不停行, 不停買.. 行到d shop close我地先停... (shop closed at 5:30pm)
之後我地要趕去dinner啦...
因為今晚去食日本菜, 要食早輪 6:00pm...
呢間餐廳叫"不知火", 舅父仔同埋契媽都大讚...
去到一定要點omakase.. 因為一定有superise呀!!
師父係一個日本人.不過失望既係唔係個位老師父做比我地食, 而係佢既徒弟..都好過冇啦.. 因為好難book倒table架 ...
第一個round師父會做8款壽司比我地食, 然後就停一停睇下我地夠唔夠...
如果唔夠就可以繼續做比我地食..
不過我地食左一個round之後都夠啦, 因為要留番個肚食cake呀!!!
呢一餐真係好好味呀!!
(其實餐餐都好好味.. 哈哈哈)

沒有留言:

張貼留言