2009年6月24日 星期三

刷牙篇...

彤彤都出在成6隻牙仔啦...
宜家同佢洗口口有d辛苦,
因為我地一放手指入彤彤口佢就咬我地啦...
見到瑤瑤媽買左bb牙刷比瑤瑤,
而幫瑤瑤刷牙仔時佢又好enjoy喎,
咁我地都買左比彤彤用...
不過彤彤唔比我地同佢刷, 佢要自己黎...
又好似刷得幾似模似樣喎!!!
但係你有冇刷到架??
刷刷下又走去玩...
不如媽媽幫彤彤啦...
但彤彤又唔鍾意呀...
係都要自己做...
好啦.. 比你玩住先啦...
用呢支牙刷都係等你有意識要放入口去刷呀..
為左乾淨d, 媽媽都係會同棉花同你清潔架!!!
不過唔該你唔好再咬我啦!!

沒有留言:

張貼留言