2009年6月28日 星期日

我要做model ...

星期六我地約埋小雞一起去casting,
係一個奶粉廣告...
小雞gel到個頭好靚, 好似一個靚仔小生, 而彤彤就著到紅噹噹咁去扮可愛...
攝影師當日要佢地笑, 但好似唔係好得喎...
彤彤個d笑係好假架.. 一味開大口卡卡兩聲...
諗住幫下彤彤接下job 可以幫佢儲下錢啦...
宜家睇黎都無望啦!!!
我既星媽夢睇怕要醒啦!!!
********
Model做唔成, 咁媽媽咁有比錢你去做Model啦..
原本6個月大剛學識坐個陣就想去影啦..
不過市面太多間影樓都唔知去邊間好呀...
前陣子見到vamama同波仔去影左d studio, 好靚,好可愛,
問左vamama拎左電話打去查問....
因為媽媽都係好唔放心 因為彤彤佢一個冇時停既BB真係好擔心影唔倒...
攝影師話唔洗怕, 因為佢一定有辨法影到架既...
而價錢ok喎, 咁就決定去呢道影啦!!!
********
我地book左今日影相... 4點鐘影..
好.. 有足夠時間比彤彤差下電, 如果唔係唁夠瞓就心情唔靚啦...
影前食埋奶奶...
影相既全程都好順利呀..
攝影師dior 真係瞓晒身黎同彤彤玩&影相, 所以彤彤都好開心呀!!!
而爸爸媽媽都好開心, 不過有d倦, 因為不停跳高爬低氹彤彤呀!!
我地足足影左兩個幾鐘, 真係好好既exercise呀...
講左咁耐, 有相睇啦...
媽媽最like呢一set, 因為夠pure 同自然!!!
賽車手look - 彤爸request, 因為有套車手衫, 而佢地咁啱又有架跑車...
甲蟲look...  好多古怪樣, 又係道擺埋d少女pose.. 都唔知係邊道學番黎....
好鍾意呢d大頭look, 不過d表情真係有d naughty呀!!
家庭相 - 玩得好開, 如果彤彤笑多d重好呀!!!
總結... 影相影得好開心, 而且玩得好開心呀!!!
不過彤彤d 相唔多笑, 只係係道做埋d古靈精怪表情啦...
d相都影好滿意呀!!!  多謝vamama既好介紹呀!!!
下次再影studio相, 希望book一個studio, 約埋其他bb一起去影啦!!!

沒有留言:

張貼留言