2009年6月21日 星期日

爸爸的第一個父親節!!

父親節快樂!!!  呢句係我代彤彤同彤爸講既.. 
出年.. 彤彤應該識同爸爸講啦!!!


我地今日有乜野節目啦..
今日約左雞雞去荃灣參加爬行比賽呀!!!


好多謝同埋唔該晒JoJo姐姐一早同我地落去排隊取籌呀!!
雞雞就2:30pm 比賽, 而彤彤既賽事就係3:00pm
呢場係派仁哥同埋雞雞出賽,
而彤彤個場就係由彤爸同埋彤彤出賽啦...
睇下兩個爸爸叻唔叻先.... 
雞雞佢就掛住溝隔離妹妹... 
而彤彤就係掛住玩隔離line d 玩具呀.. 所以爬得第2...
兩位爸爸都成績都唔太好呀.. 
因為佢地兩知個好唔合作, 所以經大家相談過之後就決定再玩一次啦.. 希望吸收左第一次既經驗可以令佢地爬得快d啦!!!
第2埸會係4點幾開始..
咁重有時間點打發好呀??
我地去左荷花換片片啦...
雞雞好乖咁瞓係道換片,  不過彤彤冇時停, 佢重走去攪雞雞呀!! 好naughty!!
仁哥, 你以後唔好再話雞雞naughty啦... 你睇下...  
彤彤呢d先叫Naughty呀!!!


換左片,我地就返去會場道等比賽啦...
兩個bb係道玩...
雞雞好乖又可愛,成日笑咪咪....
不過彤彤就好naughty啦, 一唔啱就扭計啦...

又成日攪攪震... 


終於等到比賽時間啦...
雞媽同雞雞出賽, 我同彤彤出賽....


我地呢兩組媽媽組果然勁.....
我地令到兩個bb努力地爬呀....
而彤彤重可以成功去到終點得到第一名呀...


贏左有乜野獎呀??係冇架...
呢場只係初賽... 贏左後要睇下係咪最快個100名BB, 如果入圍就可以8月8日去總決賽啦!!!
得唔得都冇所謂啦... 我地都係至在比BB參加佢人生既第一次比賽...
睇下, 爬完有証書架!!!

玩完晒後, 我地大家就各自歸家差一差電先!!!
晚上就出發去瑤媽shop啦!!
瑤瑤...好耐冇見啦..
你大個左好多呀... 仍然都係好乖乖呀!!
三個b都係道玩, 間中有d搶玩具玩既情景, 不過好彩冇爭到!!
3b係道玩, 爸媽們係道傾計..好relax &開心!!
好難得先影到佢地3個b企定定...
晚飯本想出去食, 但因為father's day出面好多人, 而我地又有3個b應該會好難找位的!!!
所以最後都係決定買外賣返黎瑤媽shop食!!
我地買左豬媽既推介... 泰發...
有 :  泰式炒通菜, 蒜蓉飽, 椰青咖哩海鮮, 炒金邊粉, 蝦醬炒飯, 生蝦刺身, 同埋檸檬燒牛肉...
嘩.. 真係好好食呀!!  d生蝦好新鮮, 椰青咖哩海鮮d椰青好甜好滑, 燒牛肉好正 .... 
唔怪之得vamama, 晴晴媽佢地老遠都要黎九龍城買外賣食啦!!
好... 我支持你地.. 下次去九龍城一定要食泰發...
食飽飽就返屋企啦...
爸媽要為明天返工作準備呀!!!

沒有留言:

張貼留言