2009年7月27日 星期一

書展2009

今日放假.. 點解咁好彩..
係補番之前星期日返左工呀!!!
咁我今日就可以同契媽去左書展呀..
書展係我地每年既指定節目..
就算上年我大住個肚我都有去架...
我地10:30am 到達...
今年既書展比往年大左好多..
唔知係咪因為大左, 所以好似冇咁多人啦..
不過個d booth 就大左好多..
商務, 明報, 皇冠, 博益, page one 等...
契媽一去到就去左買佢既心水同埋訂雜誌啦...
我地行左好多個booth,
睇左好多唔同種類既書...
重多左好多特別既counter 呀..
有賣文具既, 同埋賣精品既..
不過點解唔見個McMug個位既??
有好多好多書好想買呀..
cook book, 旅遊書, 小說, 育嬰書等...
不過買咁多又冇乜時間睇,
最大問題係冇咁多地方放呀!!!
精挑細選先選擇到一d書..
唔係好多,
因為有d想買既契媽都買左.. 可以借... 哈哈哈哈
我既collection乜野類型都有..
有cook book... bb 同大人都有份..
bb既教做一d簡單既飯仔同埋煲一d啱bb飲既湯,
大人個本你一個星級中醫教煲一d養生湯...
以前細個好唔鍾意阿媽煲湯...
而家唔同媽媽住先知道湯水好對身體好!!
有左呢d書我會煲多d湯水比大家飲啦...
住家飯可以不常食, 不過住家湯係唔可以缺少呀!!!
另外點左兩本blog書...
大少奶係一個好快樂既家庭主婦,
由唔識煮飯學到宜家好叻..
希望我可以學到佢同埋感染到佢既快樂啦!!
呢一本係小說.. 見個簡介好似好吸引, 所以點黎睇下先...
我同契媽足足行左3個幾鍾,
之後我地拖住疲倦既身軀去左食我地最喜愛既越南粉...
我地每次去完會展都會黎呢道食野架...
食飽飽我地各自返屋企差一差電先..
因為我地晚上再會出動呀!!!

沒有留言:

張貼留言