2009年7月27日 星期一

Dinner @ 新羅寶

返屋企休息一陣之後,
又待彤彤食埋粥仔我地就出發啦....
我地今晚好有契媽陪我地食飯呀!!
晚飯地點係新羅寶韓國燒烤....
想食呢道好耐啦...
聽見朋友仔話上去佢既website可以 download佢地張coupon...
食$600可以平倒$300呀!!! 
計落我都有成年冇去過食韓燒啦...
找左好耐, 終於找到契媽陪我去食啦!!! yeah!!!!
7:00pm 媽媽同彤彤到達餐廳啦...
契媽原來已經到左啦... 唔好意思我地遲到...
坐低後立即討論食d乜好...
2個人要食$600呀... 叫set好定係散叫好呢??
商討過後, 我地決定散叫...
叫左生牛肉, 燒牛肉, 蝦, 同埋菜...
因為有bb, 所以Waiter問我地想自己燒定係廚房幫我地燒埋...
嘩... 梗係自己燒啦...
如果唔係點算係食韓燒呀!!!
睇下彤彤好習中望住D食物好...
比d菜佢彤彤食.. 佢唔多高興...
重想掉左右塊菜菜呀!!
好想要食我地個d...
彤彤.. 係太細個啦... 唔可以食呢d野住架...
d食物算OK啦.. 不過有d失望...
唔知係咪我地唔識叫... 定係我地用coupon比d差d既食物我地..
硬係覺得d肉唔同平時食個d, 同埋d味唔同咁呀...
連生牛肉都係有d雪味呀!!!
不過好彩d蝦都係好新鮮...
食飽飽, 同彤彤玩左一陣次後就要立即走啦..
因為彤彤大大左呀!!!
快d快d返屋企換片片先!!!

沒有留言:

張貼留言