2009年7月13日 星期一

幾時可見青天

不如意的事情為什麼常常跟著我...
樣樣事情都好似唔太順利...
以為決定調我走就唔會再比女魔頭玩...
點知佢係咁咬住唔放我..
Apprasial 已經寫得唔好啦..
重周圍同人講我因為就黎要調走所以乜都唔做...
真係好心淡.. 以前成日為公司賣命.. 得來即係乜野...
大老細宜定又乜都唔理.. 投訢無門....
重有15日annual leave要在8月31日前放晒...
比左幾日問佢approval, 佢又話要考慮...拖下又拖,,,,
最後只係比我放住2日先.... 咁我其他假點呀???
我已經係放係d有function既日子, 佢都話唔得...
理由係 - 我可能有野比你做??? 下... 咁都係一個理由??
冇GUTS唔做... 因為份糧 ...
冇野諗啦... 唔想再同佢玩啦... 你鍾意點咪點啦...  
呻埋呢次啦.. 唔再講啦.. 你地聽得多都覺煩啦....  
*********
返工比人玩.. 放工又要急急返屋企湊彤彤..
好累... 身心疲累....
彤彤呢排又病完又扭計左..
又食得唔係太好...
晚上瞓覺又瞓得唔好... 
真係希望佢快D可以好番...
擔心 .....
********
身體又好似唔係太好..
係比生前多左病痛...
成日都懷疑緊係咪生完彤彤時冇好好咁補過身...
 媽媽同我講過, 生完一定要補.. 補得好身體會好好..
又有朋友仔suggest我生多個快d補番好...
點算..唔通真係要生多一個再補番??
呢個問題... 係一個好大既問題...
要再諗下, plan下先...
*********
呢D日子都唔知幾時可以完結...

好想好想可以 .... .... .....  

沒有留言:

張貼留言