2009年7月3日 星期五

Venture Studio

大約2個月之前我地去左venture影相...
點解會咁豪?
事原係上次同豬媽去bb展, Venture 有個booth係個道,
佢地有個Package係一個$500包一幅8"x10"既相...
如果想加相或晒要大d幅相可以upgrade...
呢個Package真係好抵, 所以我同豬媽都一人一個package!!!
********
影相當日我地選擇左去TST鋪,諗住個道大間d呀!!!
攝影師同我地影左大約1個鐘頭倒啦!!
影既形式都係好似玩玩下咁,
一個鐘頭好快就過左啦!!!
感覺都OK啦... 幾好玩...
********
一個星期後就有相睇啦!!
我同彤爸睇番當日影既相都好開心,
因為有好多家庭照都影得好自然同埋好靚...
係選擇相既時候我地都好難作出決定..
孤寒媽媽真係有諗過加錢買多一兩張...
不過加既價錢都唔係平架...
而且venture d 相始終都係放係相架靚d,
屋企又冇咁多位放... 所以放棄啦!!!
彤爸話第日試下影d呢d相, 去形做venture feel呀!!!
好啦.. 我等你!!!
選好相後要等成8個星期先有得取回呀!!!
因為要send留去英國做喎...
*********
好想選一d特別d既相.. 即係唔係好traditional feel 個d呢....
有d另類d既feel...
入圍既有2張, 一張係我地3個面貼面,
而另一張係彤彤係前面, 而我地就係後面, focus 左係波波道!!!
最後決定呢一張 

因為designer彤爸話colour夠 sharp, 同埋個構圖好特別...
冇乜人會選擇呢d唔係focus係人身上既相...
真係另類d 既家庭相!!!
大家覺得點呢??

沒有留言:

張貼留言