2009年7月24日 星期五

放假一天

因為ee唔得閒... 咁媽媽就放假一天, 做一day全職媽媽啦!!!
不過個13日一定要8月31日之前放晒架啦.. 否則會被cancel啦..
黎緊希望我可以keep住1個星期放1日啦!!
*********
今日, 我地早上都係如常食奶, 沖涼, Toliet training 之後就morning nap啦...
婆婆大約10am 倒黎到, 諗住幫下手照顧彤彤呀!!
彤彤好好瞓呀.. 呢一覺由10:30am一直瞓到12:30pm!!
起身後就食埋粥仔我地就出發去婆婆屋企啦!!
彤彤成程車都算乖啦.. 只係有時去打擾其他既乘客啦!!!
行左一陣街街就上番屋企啦...
豬媽其間打來即興約食飯...
咁啱我地又係婆婆道喎...
好呀.... 咁我地就約定晚上去瑤媽shop見啦!!
不過我地又三缺一啦... 因為雞媽呢晚要上堂呀!!!
返到婆婆屋企.... 大件事... 開唔倒門呀... 入唔倒屋呀!!!
因為上午婆婆個鐘點姐姐黎完清潔...
之後可能關門關得唔太好...打鑰kick住左啦!!!
彤彤又熱又焗又眼瞓... 點算??
婆婆突然提醒, 叫我地落去瑤瑤媽道先.. 佢就等開鑰師父黎啦...
所以我地就係咁落左去瑤媽shop先啦...
好彩有個咁近既地方... 如果唔係我地要返屋企啦!!
去到, 立即安頓彤彤換片, 食奶同埋瞓覺!!
好好呀.. 彤彤瞓左1鐘頭倒.....
起身後既彤彤心情好靚呀!!
瑤瑤又係個個時間起身... 彤彤就好開心咁同瑤瑤玩呀..
兩個重玩得好開心tim!!!
玩左一陣要返去婆婆屋企食粥仔食飯呀!!
彤彤食弼仔個陣好naughty呀!!
不停要玩住食... 我真係好唔鍾意咁呀!!!
食飽飽後又去番落去瑤媽shop啦..
豬媽已經到左啦...
我地最遲, 因為彤爸要我地等埋佢呀!!!
豬豬冇黎... 因為佢已經瞓左啦!!!
豬豬真係乖乖呀!!!  咁唯有下次先啦!! 
去到彤彤又要立即落地同瑤瑤玩呀!!
好鍾意玩瑤瑤架公主車...
不停推黎推去!!!
玩玩下又走去攬住瑤瑤鍚...
彤彤.. 你太熱情啦...
攪到瑤瑤都怕左你啦!!!


呢一晚, 我地又傾傾傾, 食食食...
望住呢兩個bb...  由初初大家瞓係道唔識玩到宜家大家有交流啦...
一切一切好似好快好快呀!!
真係好唔捨得佢地大得咁快呀!!!
下次雞雞同埋豬豬要一起再玩過呀...
睇下佢地四個點玩先!!! 

沒有留言:

張貼留言