2009年7月19日 星期日

表哥仔生日

8號9號風球來匆匆又去匆匆...
一覺醒來既是3號啦..
一切又回覆正常啦....
不過雨仍然係落緊...
因為係星期日所以要去playgroup...
8am起身... 彤爸話因為有野做, 所以今日同唔倒我地去啦...
咁媽媽立即致電舅父叫佢係mtr等我地車我地去啦...
媽媽用左1.5鍾頭準備然後立即出門口:
自己梳洗, 彤彤梳洗, 煮彤彤午餐, 煮彤爸早餐, 彤彤 poo poo...
自己都覺得自己勁... (哈哈哈) 
有街去係唔同d架..做事特別醒神d架!!
上左mtr再check下個playgroup手冊先知道原來3號風球係唔洗返學呀...  又白痴左...
anyway.. 去唔成playgroup 我地咪去婆婆道啦.. 梗櫥下午約左婆婆lunch啦!!!
彤彤係mtr上訓左一陣, 去到婆婆道就醒左啦..
雖然瞓得唔算多, 不過心情好好呀!!! 梗係啦..成2個星期都冇出過街啦!!
玩左一陣彤彤要食午飯啦.... 都食得好正經..
舅父比左個頭COOL彤彤帶, +-0
食飽飽就我地就一同入去馬鞍山同表哥飲茶啦...
唔知係咪彤爸唔係道成餐茶彤彤既表現都好乖呀!!!
成日都冇扭過計.. 坐係highchair道好乖!!!
食飽飽返刑表哥屋企同貓貓玩左一陣呀!!!
彤彤有d怕貓貓, 不過佢又好想同佢玩喎...
下.. 貓貓就怕, 但狗狗佢又唔怕??
玩左一陣大家都累啦...
食支奶奶然後就去覺覺豬啦!!!
彤彤食奶都得串過人呀!!
彤彤就瞓左2個半個鐘, 而表哥仔只係瞓左半個鍾呀!!
瞓醒左大家就玩玩玩啦..
表哥仔有件玩具係推住黎學行架..
彤彤行得好好呀...
佢重好鐘意呢件玩具呀, 玩得好開心呀~~
不過媽媽唔會買比你架, 因為我地屋企冇咁大地方比你咁行法呀!!!
如果第日搬左大屋先啦!!!
表哥仔好似有d怕彤彤呀..
可能彤彤太過惡c啦...
成日搶表哥仔d野玩!!!.
你睇下搶番黎既玩具玩得特別開心呀!!!
是日晚餐 - 大食會 - 姨婆大顯身手!!!
有好多野食.. 燒肉, 魚生, 壽司, 沙律, 咖哩 等等....
重好好味tim...
最愛去黎姨婆屋企食飯,
因為好好味, 重可以打包第二日食呀!!!
彤彤呢一晚都好乖,
坐定定係highchair 上..
梗係啦..有餅餅食呀!!!
呢日彤彤真係玩得好開心呀!!
不過就唔太好意思, 因為彤彤同媽媽都好百厭成日攪喊表哥呀!!
不過都係玩下啦..
祝表哥仔快高長大, 健健全康, 要聽爸爸媽媽話呀!!

沒有留言:

張貼留言