2013年6月10日 星期一

2013奧比斯創意護眼行動 - 看見鳥 (頒獎禮)

重唔記得我地之前參加左奧比斯創意護眼行動做左個大咀鳥錢箱呀???

唔記得既可以睇留
引用呀!!!




好啦講番今次先....

我地今次又好幸運地隻大咀鳥被奧比斯選中左係10大創意錢箱!!!!

真係好好好開心呀!!!!

我地已經係連續3年拎呢個獎啦!!!



2011年:  晴靈看世界  PART 1PART 22012年:  晴靈兔錢箱  PART1,  PART 22013年:  看見鳥    PART 1最大功勞既梗係彤爸啦!!!!

如果你唔係咁有creativity, 都冇d咁靚既作品出黎啦!!!



今日最開心既就係我地有3個朋友仔都一起入左十大呀!!!!

有R哥哥, SY, 同埋蕃薯呀!!!




6月10日, 呢一日我地就出席啦!!!

今日既頒獎禮冇上年既咁大呀!!!

今年係灣仔街市下年既一個HALL 進行!!

呢樹細細地都OK架係遠左D姐!!!



因為個頒獎禮係5:30PM, 所以我早左去接彤彤放學,

係MTR約埋SY一起出發!!!

今年既作品都好靚呀...

除左我地公開組之外重有學校組既獎!!!


今年都係請來奧比斯香港籌募發展總監 - MARY LAU  以及sponser 3M 公司  同埋 sponser GC公司黎頒獎!!!

頒獎啦!!!  彤彤好合作 ...

大個左, 叫媽媽唔洗同佢出去, 佢可以自己..

不過.. 隻鳥太大啦...

所以媽媽要出去幫手!!!

唔該晒仁叔叔影相呀!!!



大合照呀!!!


今年以為又好似上年咁有3M枱燈做禮物...

點知原來D 3M枱燈係比學校組既小朋友架..



而我地公開組既禮物就係GC公司送出既唐詩畫冊啦!!!

媽媽我好喜歡呢套畫冊,

因為我覺得身為中國人係應該要識唐詩架...

而學校都有教架!!!



除左呢SET 之外, 奧比斯都有一D紀念品比小朋友們...
係MEMO PAD, 同埋AEROPLANE模型呀!!!



好可愛既吊飾呀!!!!



重有呢本係教小朋友既護眼既小TIPS

入面有好多好有用既資料架!!!!




多謝咩orbis呀!!!

第3年領獎, 但都好開心!!!





今日呢個頒獎禮雖然係細細地,

不過都好開心呀!!!

問彤彤同彤爸出年重參唔參加??

佢地話參加呀!!!

沒有留言:

張貼留言