2013年6月23日 星期日

Dinner @ Wired Cafe

呢一日又大鄉理出城啦!!!

舅父同我地去尖沙咀食晚飯...

地點係在美麗華酒店地庳 ...

下?? 乜t美麗華酒店地庳唔係唔係MODERN BEAUTY???

點解會有餐廳架???

我真係好out啦!!!

原來 ... 美麗華酒店地庳已經改建成一個商場啦...

有shop 又有野食 ...

今晚我地就食西餐 - wired cafe !!





呢樹係出名食pancake架...

舅父話佢d pancake 既質感好唔同架!!!



種類唔太多...

但又甜又有咸!!!




重有其他食物架!!!!

有飯又有粉!!


我地今晚叫幾味大家share ...

呢個係照燒汁蛋包飯....




curry飯都唔錯...

不過有d spicy 彤彤唔食得!!!




呢個意粉好食呀!!!

好香既魚仔味呀!!!

\

pancake方面我地叫左3個都係咸架...

呢個係pama ham...

佢個pancake粉係好好味...

好有口感, 唔同我地平時食開果d質感架!!!



呢個係雜菌....

d雜菌加埋cheese 又幾好味呀!!!



最後呢個係腸仔...

都好多料呀!!!



好好坐主席位,

但有得睇獅得食...

好慘呀!!!!




而彤彤呢食呢個蛋包飯好開心呀!!!

食得好快好快!!!



今時以我地5個大人一細路黎計算,

五百幾又唔算太貴...

可以再黎.... 



呢間餐廳係open形式...

好開揚, 唔太迫...

我家小朋友嘈嘈都唔怕!!!

會再黎架!!!

沒有留言:

張貼留言