2013年6月25日 星期二

媽媽的唯一幸運事件 ...

媽媽我一向係大懵既人...

又有d精神緊張啦..

又有壓力...

所以成日都唔知自己d野放左係邊 ...

就係咁係某星期六我發覺我既卡片包包不見了...

找來找去都找不到...

果一刻真係十萬個唔開心..

梗係出mtr時唔小心趺左個包包係地面上啦!!!

雖然冇錢係入面, 信用卡cut左又好易可以申請番...

但最最最大件事既係有身份証同埋回鄉卡係樹呀!!!

2個証件夾埋重新申請要成千蚊呀!!!

肉痛又要找時間去做....


well ... 原來... 唔見左証件包包係要去報失 ...



唔止要去銀行報失卡...

重要係去警局報失架... 


重好先進, 有ticket 取架...

真係好先進呀!!!




同阿sir落完口供之後呢就有番張報案紙比你架...

不過 ... 呢一張報案紙唔可以代表係身份証架..

身份証仍然要去申請過架... 






阿sir教路... 唔好咁快去申請身份証住....

等多幾日可能找番呢...


不過..根據彤爸既警察朋友講,  原來報失係唔需要去警局架...

係警方既website 都有個
電子報案室架.... 
我既八達通都唔見埋啦....

因為都係個卡片包包入面呀!!!

唔見八達通又係煩架喎...

因為我有自動增值架....

不過我既增值就係同信用卡連埋架....

所以又要先打去同銀行講左...

之後銀行比左八達通個contact

打左去之後八達通公司會幫你cut埋張card架啦!!!



但兩日之後個包包竟然出玩番喎

好彩既係身份証同埋回鄉卡未去申請番...

而銀行卡佢一早同我地講話會再send過比我,

至於我既八達通, 試過用.. 不過已經冇效啦!!!

所以我就拎埋張八達通卡去番mtr果樹,

佢地話幫我退番張卡, 到時果d $$會 通知我去取...

不過至於日日賞積分, 就要打番比日日賞果樹叫佢transfer 番d 分去新卡啦!!!  (tel:  3690 1313)



重有就係銀行既atm 卡

我係恆生既客戶....

我當時係電話cut左卡, 不過要去番分行填張form 才可以補領番一張架..

但當我張卡找番, 只要去同佢地講番, 填另一張form, 張卡會係2hr 之後activate 番啦..

真係好呀.. 唔要等怇send張新既比我!!!


今次真係好好彩...

希望好運唔好走開...

以後我都要小心d啦!!!!

沒有留言:

張貼留言