2013年6月5日 星期三

Lunch @ 檳城名廚


某日係facebook d 廣告樹見到呢間檳城名廚 ...

入去睇下...

有好多人話好食...

有成7百幾個like ...

佢既出名菜係 ~~~~ 叻沙....

我既至愛呀!!!

所以被吸引左黎啦!!




呢樹..., 唔係大架...

係新蒲崗 .... 都有d難找架..

因為係後巷...

大家記住.. 係翠華後面!!!



食物方面, 都唔多..

同老板傾過計, 佢地係新開的..

所以宜家係得咁多... 貼晒係牆上啦!!!




老板話遲d會多d架!!!

見到既食物有 魚旦河,  海南雞飯, 叻沙, curry 雞飯, 串燒, 炒粉絲, 多士等等 ....

都夠啦!!!!



重有, 重有 .. 就係見到佢地話好出名既醬 ....

見到有d雜誌貼左係牆上面都有介紹呢個醬架 ....



就係呢個蝦米辣椒啦!!!!

坐係樹陣, 已經見到好多人坎入去買...

重要一買買幾樽架!!!!

佢地話係自家做, $40 一樽

一陣我地叫既串燒都會有呢個醬架....



我今日一場黎到梗係食叻沙啦!!!!

呢個叻沙, 係好home feel 啦...

唔似出面果d咁濃味

有少少淡 .... 不過食得出個湯底係用蝦煲架!!!!

我自己就好like, 因為冇味精味, 同埋淡口...

而彤爸就唔like, 因為淡口啦!!!!

佢地好細心話如果唔夠湯可以加架!!!



彤爸叫既海南雞飯....

有賣相架...

飯就唔算好油... 不過唔太軟...

雞肉就好滑, 配埋個汁... 好好味...

不過, 佢果呢辣醬就比較辣....

彤爸like濃味, 下次佢話會食curry chicken!!!



串燒方面, 我地叫左 蝦, 雞同豬...

都叫ok啦..

唔太乾身.... 又唔硬!!!

配埋個蝦醬真係好好味啦!!!



下午叫野食重有飲架....

一杯士多啤利汁, 一杯係石榴汁...

見到以為好甜... 但.... 又ok喎....

聽老板話係香港冇得賣架...

料係檳城送來架!!!



overall,

我覺得呢樹係食家鄉野架...

不過突出又唔係太突出...

大家有興趣既可以試下....

如果唔係幫襯堂食, 都可以去買佢個蝦米辣椒醬架!!!

呢個係我既推介!!! 真係唔錯,好好食呀!!

沒有留言:

張貼留言